Kızlar kızım olucağını öğrendim değişmezse tabi 😅 ismini mira düşünüyoruz anlamı bizim için çok değerli bir isim ek olarak mira nur olsun diyoruz kulağa hoş geliyor biizm için sizcede öylemi yani hos zarifmi merak ettim daha cevremize demedik o yuzden fikrinizi merak ediyorummm