ilknuryvz geçen hafta 26. Haftamda pazar gecesi kendi aracımızla Bursa’dan Adana’ya gittim 9.5 saatlik bir yol, cahilliğime denk geldi ne doktora sordum ne haber verdim ne bişey hiçde mola vermedik nerdeyse Adana’da kahvaltı edip Adıyaman’a devam ettik yani bi 3-4 saat daha Adıyaman’da 1 gece uyudum sadece gündüz full arabadaydım sabah Adıyaman’dan otobüsle 3 saatlik bir yol Diyarbakır’a gittik orda da bi gece kalıp ertesi gün mardine gittim 😂
Mardin’de bütün gün yürüyüp akşam 22.30 gibi yola çıktık arabayla ertesi gün 13.30 gibi evdeydim
Eşim galerici evlenmeden önce il il geziyorduk bir yere araba bırakıyorduk başka biryerden yada çıkarsa o şehirden araba alıp dönüyorduk yada araba alana kadar kalıyorduk, bi daha yapamayız diye gittim valla çokda normal geldi 🥲🥹 bazen yorgunluktan kasılmalarım oldu o kadar ama siz ben gibi cahil olmayın 🥹