asyalina123 Panik atak sanki canım sendeki. Arkadaşımda da normal panik atak vardı, doktor hamilelikte kullanabileceği ilaç vermiş, çok zorlarsa sen de git bir psikiyatriste.
Bende de panik atak başlangıcı var, o bile zorladı 6. ayımda. Hem mideyi sıkıştırıyor bebiş, büyüyor, hem grip olmuştum, 1 hafta mahvoldum.