yagmurparlaaa
Mesela bana doktor bir hafta geriden geliyorsun dedi ama birkaç güne kalp atışı oluşur oluştu oluşacak dedi çok az kalmış dedi ama diğer randevumu devlet hastanesinde devlet hastanesinde karından ultrasonla gözükmezse vajina ultrason genelde bakmıyorlar bir hafta sonra tekrar gel derse ben bebeğin kalp atışı için yaklaşık iki hafta beklemiş olacağım şimdi çarşamba günü muayenem var bunu düşünüyorum