kaya_kaya Sevimlimom 😅😅 sıkıntı yokk ya ben ilk doğumda koymuştum Yine koydum kullanılmayanlar geri veriliyor
beyzagurbuzz Sevimlimom ilk bebekimde koymamıştım, bunda da koymadım. Eğer arada kalırsan da anne için ıslak mendil koyuluyor, onu bebeğe de uyumlu bir marka al, hemşireye sorarsın, gerekirse onu verirsin.
HayalD Ben ilk dogumumda koymadım lazım olabileceğini de bilmiyordum, kimse de istemedi zaten. Onlar gerekirse diye sana bebek bezinden mamaya göğüs rahatlatmak için pede kadar her şeyi veriyor zaten ağrı kesici hap dışında tabi.