Selam kızlar 31 martta fetal dna için kan verdim bugün beni aradılar “kanınızda bebeğin dnası yeterli bulunamadığı için incelenemedi tekrar gelmeniz gerekiyor” dediler
Moralim çok bozuldu farklı şehirden gidiyoruz bir de tekrar uğraşmak yorucu
Böyle bir şey başına gelen var mı
Bir de çarşamba günü çalışmıyorlar mı kadın gelebilirsiniz dedi ama burda çoğu kişi çarşamba kapalı yazmış