ayseayseaysee canım öncelikle aklına her kötü şeyi getirme. Çünkü bilirim ki kadınlar aklına birşeyi takarsa kendini yer bitirir ♥
Ama 1,5 yıl gerçekten uzun bir süre aranızda ne bağ kalır ne hissiyat çünkü evlilik zaten bunun üzerine kurulu.
Sebebini bul önce , eşinin proble mi var, aranızda sevgi mi kalmadı, yada bazen erkek kadını çocuktan sonra sadece anne figürü görüyor ondan mı. Site alışkanlığından mı Konuşmuşsun zaten yeterince galiba. Yorulmuşsun da 🫂
Erkekler evlenene kadar can atar evlendiği gün biter çogu böyle ve yine dışardaki çekici gelir
Keşke yakın olsaydık seninle oturup konuşmak fikir alış verişi yapmak isterdim.
Bu arada yorumlar şaka mıı başka biri vardır koy bırak boşa diyenler neyi yaşıyor. Bekara kadını boşamak kolay derler.
Çocuk varmış ortada ki ayrıca kesin birşey görmemişsin. Bende güzel yoldan giderek konuş sen canım öyle kolay değil herşey.