Evet doğrudur bir arkadaşıma doktor 3200mü ne demiş çocuk 2500 doğmuş , oyüzden hiçbir zaman tam net olarak bir bilgi öğrenemeyiz , Allaha emanet yani her şey , demekki çok kasmamak gerekiyor. Doktorlar da yanılabiliyor, ilk başta minyon diyorlardı şimdi iri bebek diyorlar bebeğime , saçma sapan işler :)