byzcvker99 ilk başta arkalı önlü joie markalı bebek arabasını kullandım 4 aydan 1 yaşına kadar arka koltuk ram yatıyor ama ön tam yarmadığı için yeni doğan için ilk aylarda olmaz ama zaten kış bebeleri oldukları için çıktığımızda puset kullandım . 1 yaştan sonra değiştim hem çok ağır hem arkadaki hiç biryeri göremiyorum ve sürekli öndekine ayaklarıyla vuruyor . Yan yana joie markası aldım çok memnun kaldım ilk başta yan yana olanlarla hiç bi yerden geçemezsin vs dedikleri için almamıştım ama her yerden geçiyor normal ev kapısından bile geçiyor çok daha kullanışlı eşit olarak heryeri görüyorlar, dışarıda yemek yedireceğiniz zaman çok pratik ikiside önünüzde oluyor gibi onu kesinlikle öneririm aşırı hafif ve uzun vadeli kullanırsınız