gul_dmr sabah ve akşam kullandım 37 haftada bıraktım 38+3 de planlı sezeryan oldum beklesem geleceği yoktu bu seferde işlerimi yaptım ama ağır işleri yapmadım yemek yapıp dınleniyordum dinlene dinlene yaptım yürüyüş yapmadım yasaktı ama ev işlerini yormadan yapıyordum