Ben şuan 33.haftalığım 1 haftadır bende de var el ve ayakta kaşıntı , özellikle geceleri ve sabahın erken saatlerinde kaşıntı oluyor, kaşıdıkça kabarcıklar çıkıyor, karaciğerde sorun çıkmadı, cildiyeye gittim, ter bezi egzamasıymış, gebelikte hormonların değişimi sebebiyle doğalmış , doktor kortizonlu krem verdi şimdi onu kullanıyorum Seninde karaciğerinde bir şey çıkmazsa cildiyeye git, krem yazsın