seheralptekin Adetim bugün olmam lazımdı ama daha olmasım göğüs ucu hassasiyetim var sırt ve kasık ağrımda var ama 10 gün önce tek seferlik silik pembe leke gördüm bu hafta test yaptım negatif di sizce gebelik olabilir mi
Papl seheralptekin tekrar test yapın lekelenme yerleşme kanaması olabilir idrarınızda yeterli seviyede hcg olmadığı için negatif çıkma olasılığı var
Papl seheralptekin test yapmaya devam edin eğer elinizde fazla test varsa ama yoksa kan verin dün bende test yapmıştım silik çıktı gecikmemin 5. Günü kan verdim hcg 0 çıktı akşam üstüne regl oldum zaten