cigdemie ben cinsiyeti öğrendiğimden beri hatta ilk hamile kaldığım günden beri kızım olursa hep Elif ismini koymayı istiyordum hem gerçekten güzel bir isim hemde babam biz doğduğumuz da elif ismimi bize vermek istemiş ama aile büyükleri o zaman vermemiş Babaö elif ismini çok sevdiği için Elif olsun dedim eşimin ailesi de eski isim diye itiraz etti bir de demezler mi isim hakkı babaannenin kayınvalidem de değil eşimin babaannesinin ismini koycakmışım eşimi o büyüttü diye yada eski isim olduğu için yenilerini istediler sanki bu zamana kadar bir bardak su vermeyi geçtim nasıl olduğumu sordular da bende onların dediğini yapcam