atesvesu 1silaskll üç kere sezeryan oldum ilk ikisini 38+6 da aldı doktor , üçüncü seseryanima yarın 1 hafta olacak 38+1 de doğdu miniğim çok şükür bir sıkıntı olmadı
ARYa143 Yalnız drum nst sonuçlarını beğenmemişti o sebeple riske atmak istemedi o da var, acil de alabilirim deyip tekrar istemişti, nstden spnra yarın gel dediler öylelikle 38+1 de doğdu
ARYa143 1silaskll Allâh razı olsun 🌸 1silaskll Sanırım kalp atışını beğenmedi, sancı çıktı (ben hissetmiyordum ama) sancı çekmeden almak istedi muhtemelen
Bereninannesi 1silaskll Allah razı olsun teyzesi 3 yaşında şu an 🥰siz de evladınızı hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
bbaskal 1silaskll ilk sezaryenim 38+1 deydi hiç bir sorun olmadı zaten 38 itibarıyle hiç bir sorun olmuyor
ysmnvrl Benim ikiz oldukları için 36+1 de sezeryan olacağım bebekten bebeğe farkediyor 33 hafta doğup küveze girmeyen de duydum 37 doğup giren de tamamen gelişimle alakalı