nisanur_klc benim 23. Haftada 2 gün hareket etmediği oldu tam toparlanıp hastaneye gidiyordum baya sert burup ben iyiyim dedi. Çok çok uzun sürerse endişelenmekte ve doktora gitmekte haklıyız ama bir gün hissetmemek normal diyordu doktorlar 28.-30. Haftaya kadar