Lavin08 dilanezel benimde bat 7 mayis canım dun catlama gördüm 21 nisan da bugun dpo1 sayıyorum dpo 12 de 3 mayisda test yapmayi düşünüyorum
gulcrk dilanezel bat 5 mayıs Sonay2014 benim de 5 Mayıs. 20 Nisan baya hissedilir kasık ağrım oldu özellikle sol taraf. Heralde yumurtlama oldu. Döngüm 32-34 arası benim de.
Sonay2014 gulcrk bende 17 den 22 ye kadar değerlendirdim ama hala kasık ağrım var hafiften sizde var mı acaba çatlama oldu mu
Sonay2014 gulcrk uygulama bende 20 nisan gösteriyor bir diğer uygulamada 19 Nisan gösteriyor değerlendirdim bakalım hayırlısı
gulcrk Sonay2014 geçen ay şeffaf uzayan yapışkan bir akıntım olmuştu ama bu ay onu fark etmedim. Olmadı ya da bilmiyorum. Sadece kasık ağrım oldu baya şiddetliydi.
gulcrk Ben sadece 20 Nisan’da kasık ağrısı hissettim sabah hafif başladı akşama doğru çok arttı özellikle sol tarafımda. Sonra kesildi ve diğer günlerde de hiç olmadı.