Kızlar 21 haftalık hamileyim psikolojik olarak çok bunaldığım için bi değişikliğe ihtiyacım vardı 4 saatlik bi otobüs yolculuğundayım molalarda sürekli yürüdüm 2 tane koltuk aldım ayaklarımı uzatarak gidiyorum ama çevreden çok tepki aldım sizce bir zararı olur mu