seymakayikci ben de 22+4’teyim. En son 20.haftada tartıldım 67’idim. Ama ben 63 ile başladım sürece. 24.haftada göreceğim bakalım 1 ayda kilo almış mıyım. Psikolojik sağlığım için doktor kontrolleri dışında tartılmıyorum açıkçası 😅 günlük tansiyonumu ölçüyorum sadece. Bence siz de kiloya takılmayın, hepsi hamilelikten sonra veriliyor gerçekten, birebir ablamda sahit oldum sürece. Sadece ilk ayında bile emzirmeyle birlikte 6-7 kilo gitmişti bile. Aldığı tüm kilolardan fazlasını da 3 ay içinde verdi.