Bugün 6+4 üm. Dün hastanede işlerim vardı çok kısa buna rağmen dün geldim eve aşırı yorgun hissediyordum. 3-4 gündür de böyle midemde tarif edemediğim bir gariplik ve çabuk acıkma hissi vardı. Bugün arkadaşımla görüştüm. Mağaza gezdik biraz ve düne göre daha çok yorulmam gerekirken eve geldiğimde gayet iyiydim ayrıca bugün öyle midemde bir gariplik çabuk acıkma hissi de olmadı. Zaten çok belirtisi olan biri de değilim göğüslerim büyüktü hala büyük çok şükür. Böyle bişeyler gidince ben çok korkuyorum daha önce kayıplarım olduğu için. Sizde durumlar nasıl