nergis592_ çünkü hiç bitmiyo pozitif çıkıyo beta artcak mı kimyasal mı dış gebelik mi artsa kese var mı bebek var mı kalp atışı var mı onu atlatıyon ikilide bişe çıkcak mı onu geçsen fetal versen sonucu bekliyon örn ben 15 gün oldu sonucu gelmedi içim içimi yiyo o biter detaylı detaylı biter nst de sancı mı çıkıyo bitmiyo yani ben de aynı şekildeyim bir de olumsuzluklar yaşayınca insan daha tedirgin oluyo Allah içimize ferahlık versin hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸