babytaskiran bendede olmuştu, genelde başını yukarıya kaldır akmasın derler onu bilmiyorum ama gebelikte olduğu zaman başını aşağıya eğmen gerekir bırak o kan aksın. Burnunuzun kanamasının sebebide şöyle, gebelikte damarlarımız genişler burnumuzdaki kılcal damarlarda daha hassas oluyor; hapşırma, öksürme, burun çekiştirme, burun silme vs. bu tür şeyler burnumuzun hemen kanamasına yol açar. Benim bazen durduk yere kanıyordu 1-2 dakika kadar kanaması devam ediyor hatta, doktorum sadece takip etmemi istedi aşırı şekilde fazla kanamaya başlarsa veya sıklığı artarsa muayene olmam gerektiğini söyledi, onun dışında bu normalmiş yani. Burun kanamasının önüne geçebileceğimiz pek birşey yok açıkçası