Merhaba arkadaslar. Ben korunmasiz iliskiye ragmen gebe kalamiyorum. Bir cocugum var 3 bucuk yasinda. Aylardir folikul yetistirib catlatma iynesi oluyorum ama olmuyor. Hsg cektirdim tuplerim acik. Esimde de problem yok. Normalde 14-15ci gunlerde folikul yetisirdi ama bu ay 22ci gun anca yetisdi igne yaptirdim. Simdi merak etdiyim sey şu. Boyle gec yetisip de adet tarihine kadar hamile kalmak mumkunmu. Ben hala adet olmadim SAT 19 mart. Normalde 2-3 gun geri atardi yani 16 nisan olmaliydim. Acaba gec ovulasyon icinmi gecikiyorum. 19 nisan test yapdim negativ. Umut varmi sizce hala yoksa olsa 19 nisan pozitiv gormelimiydim? Igne 9 nisan iliski 10,12 nisan oldu. Ovulasyondan sonra en erken kac gune testde cikiyo bilen varmi? Hic bir belirtim de yok ne adet ne hamilelik. Ben normalda çok düzenli adet goruyorum hic bu kadar gecikmem olmadi