Merhaba kızlar konu başlığı varmı bilmiyorum baya aşağılara indim ben bulamadım. Ben 8+4 haftalık gebeyim bu hafta böyle sol tarafımda bir ağrı belimde karnımda bi ağrı çok kötü hissediyorum. Bu arada günde 2 kere Protestan ilaç kullanıyorum aranızda böyle sancıları olanlar varmı? Ben çok korkuyorum 😔