Ben ilk bebeğimde özele gidiyordum , 36 da Bebek iri çatı dar normal doğum olmaz 3 gün sonra sezaryene gel yoksa vakumla doğurursun dedi doktor ki aylardır giderdik çok iyiydi güya o gün baktı son zamanlar bi yere gidemicem aklınca beni mecbur edecek . Neyse soluğu acilde aldım muayene ettiler dedim çatı dar dediler normal doğum olmazmış . Doktor dedi ki çatı doğum anında belli olur özeldeki doktorlar bi tutturmuş çatı dar sezaryen diye öyle bişi yok dedi. Neyse 40+1 de suyum geldi. 4.250 gr bebeğimi normal doğurdum. İkinci bebeğimi de yaklaşık 20 gün önce normal doğumla kucağıma aldım onada bu bebek büyük normal doğuramazsın vs dediler Allah’a şükğr oda normal oldu. Yani bu tarz şeyler doğum zamanı belli oluyor ve asla stres yapmayın kendinize. Bana bebek büyük sezaryene alcaz dediler ikincide o an stres oldum suyum geldi birden açılmam oldu doğumum başladı ki 1 saat sonra sezaryen demişlerdi