bsrelif Bugün haberlerde gördüm İrem Helvacıoğlunun boşandığı eşinin konuşmalarına şok oldum. Anneliğin ne demek olduğunu ve bütün anneleri hamile olunca çok daha iyi anladım. Yani o senin kanın canın oğlun ya ne demek masraflarını üstlenmem vs. Tamam nafaka ödeme ama evladını reddetmek ? Bir kadın olarak İrem’e çok üzüldüm. Rabbim herkese hayırlı eşler ve evlatlar nasip etsin gerçekten değerlerimizi kaybediyoruz ve buna çok üzülüyorum.
QueenBahar_ bsrelif Sorma ya çok sinir bozucu yorumlar felaket herkes kadına iftira atmış belki başkasından ondan adam red ediyor diye tam kafayı yemelik
Havin49_ bsrelif pislik ilk başta da gözüm adamı hiç tutmadı İrem’e hiç yakışmıyordu ve karaktersiz bi serseri oldugu çok belli ve İrem herhalde zaten istem. Demiş çocuğa kendini soyadını verecekmiş
beautiful_ bsrelif İrem helvacıoğlu galiba diğer ünlü kadınlardan daha çok az medyaya düştü ve çok iyi bir kadına benziyor ve biz kadınlar olarak hiçbir şeyi hak etmediğimiz halde onlarla yargılanıyoruz en acısı da bu
arven000 damlasv garip gerçekten.. bu çocuk büyüyünce okuyacak bu haberleri. Demek ki çok isteyerek baba olmamış diye düşündüm
bsrelif Havin49_ ya insan hal ve hareketlerinden belli ediyor kendini gerçekten kadına çok yazık oldu
aliimraan bsrelif kocası yabancı zaten ne beklersin ki,allahın gavuru belasını bulur inşallah, İrem başına çok kaza da gelmişti hamilelikte ,rızkı varmış gelmiş dünya ya Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah