cadii 34+5 de doğum yaptım 7ci gün emmek için çağrıldım meme ucum çok büyük olduğu için ememediler. Göğüs ucu almamı istediler onlada yapamadılar ama çekme refleksleri olduğu için 2 gün sonra taburcu oldular zaten ben emzirmek istemediğimi söylemiştim sağarak vermek istediğimi söyledim ve öyle oldu evde bidaha denemedim emmeleri için . Meme ucu kullanabilirsiniz pozisyon değişikliği yapabilirsiniz hemşirelere sorun onlar yardımcı olacaktır