Tecrubelianne60 Plesantamızda sorun vardı bugün kontrolde bebeğimin kalp atışları cok yüksek cıktı 36+0da pazartesi günü sezeryan doğumum var dualarınıza talibim evladım yanımda olsun 🥹🙏🏻
cicekmedine82gmailcom İlk doğumum oswlde ve sezeryan oldu kızım şuan 4 yaşında ve şuan sezeryandan aşırı dercede korkuyorum daha gebeliğin çok başındayım ve çok korkuyorum sürekli aklıma geliyor normal doğum istiyorum devlet hastanesi yapar mı kızlar bilgi verin lütfen