Kızlar hiç bir problemimiz yok ne eşimde ne de bende. Tüm testler gerekli şeyler yapıldı 2 kimyasalım oldu onun dışında gebelik oluşmadı. Klomen+ovitrella ile 3.denemeye geçtik.. bu son denemede sonuç alanlarınız var mı? Benim biraz umudum azaldı olması yönünde… Sanırım sonraki ay aşılamaya geçeriz. Beklemem artık yaşım 33 ve 2 yıl olacak nerdeyse bebek isteyeli. Yenice Doktorla ilerliyorum ve yeterince denedigimizi düşünüyorum. Fikirleriniz varsa tabiki deneyimlerinize göre dinlemek isterim önerileriniz varsa da yaparım.🌸