Hayal117 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim 2 ay önce öğrendikten 10 gün sonra kendiliğinden düştü bebeğim şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim çok korkuyorum yine mi aynı şeyi yaşayacağım diye 🙁
FatmaAtess Hayal117 korkma canım allaha sığın inşallah birşey olmaz hayırlı uğurlu olsun kucağına almak nasip olsun inşallah ☺❤
Hayal117 FatmaAtess teşekkür ederim 🙏 bilmem hep içimde birşey var sevinemedim bile dün rüyamda da gördüm hayırlısı inş
FatmaAtess Hayal117 anlıyorum canım ben ona benzer şeyler yaşamadım çok korktum ama dua etmekten başka çaremiz yok ki napalim 🤷♂️