Zehra333 Eşim az önce balık yaptı kokusundan kustum sonra bayılmışım acile gittik kanda beta hah bakıldı 2.3 çıktı adete 5 gün var
Zagrozunannesi Zehra333 10 un altındayda gebelik ihtimali olmuyor canım ama belki geç döllenme oluyordur fazla düşünme düşünmeyince oluyor Allah gönlüne göre versin 💐
MelekAnnesi52 Zehra333 betanin 5 ve üstü çıkması gerekiyor diye biliyorum 😊 bekliyorsaniz inşAllah vardır 🙏
Kelebegimmm bazı insanlarda ilişkiden 1hafta sonra kusma falan oluyormuş.İn şa Allah istediğiniz olur🤗❤️