Devlette çektirmek istiyorum aslına ama randevu bulamıyorum randevu bulsamda muayene saatleri sıklığından 15 20 dk anca ilgilenebiliyorlar en fazla. Özelde çektirmeyi düşünüyorum. Hangi hastanede çektirdiniz hangi doktor ilgilendi yazar mısınız ne kadar ödediğinizi falan