yektak belis19 bende erkeğe benzettim ama benim bebeğimide 12 haftada kıza benziyor dedi doktor 17 haftada kesin kız olduğunu söyledi ben başından beri erkek hissediyorum halda erkek hissediyorum bakalım nolcak detaylıyı bekliyorum 🤣
dmt_00 Ben sol tarafa yatan bebekleri görünce içime kış doğuyor benimde bir kızım var şu an 10+5 haftalığım kizimdakinden çok farklı hamilelik yaşıyorum bulantım hiç olmadı ve gohuslerim aşırı ağrıyor