denizz57 hemen geçmez bu ağrı. Benim bazen 1 gün sürdüğü de oluyor. 36+2.
Benim reglim cok sancılı geçerdi hamilelikten önce, şimdi aylardır regl olmuyorum onun rahatlığı çok güzeldi 😁 onun ağrısı gelince bi gerildim ufaktan, unutmuş gibiydim o sancıları 😁😁😁 biraz dinlenin uzanın uyuyun ⅔ saat, geçer o yavaş yavaş