Ben hamileliğimin en başından beri progestron fitil kullandım sabah akşam birer tane vajina yoluyla kullan denildi ama ben her akşam iki tane kullandım ve kanama alanlarıma çok iyi geldi bebeği de korurmuş rahime ortam hazırlarmış progestronun birçok faydasını gördüm ben 4. ayıma girince bıraktım ama diğer dediğiniz ilaçın adını duymadım umarım bian önce kanamanız biter bebeğiniz sağlıkla tutunur inşallah 💕🎈