nrybysk Bence hiç korkma ilk dogumu bnde suni sancı ile yaptım 41 kadar bekledim sancım vs yoktu çok şükür rahat geçmişti 2,ci doğumum oldu ondada suyum geldi Ama sancı vs yoktu yine suni sancı verilerek yaptım korkma diyeceğim o ki sağlıkla sende alırsın inşallah kucağına 😊