mervekocaaa benim bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma alındı iki gün sütüm gelmedi iki günden sonra makineyle süt salmaya başladım makine sayesinde sütüm geldi belki bebek yoğun bakıma alınmasaydı kendi emseydi hiç gelmezdi sütüm gelmesinde bayağı etkili rol oynadı bence ama bebeğim yoğun bakımdan çıktıktan sonra hiç kullanma gereksinimi duymadım ilk etapta süt gelmesi için mantıklı sonrası için gereksiz bence almak şart değil sütünüz gelmezse denersiniz