kızlar reglim 2 gün geçti içimde bir şüphe var test yaptım lakin sonucunda kırmızı ikinci bir çizgimde çıkmadı ilk gebeliğimi regl 10 gün geçtiğinde öğrenmiştim şimdi 5 yasına girecek oğlum. ve dün bana ilk defa ben bitaneyim başka yok çocuk keşke baska bebek olsaydı dedi. öyle sizinle paylaşmak istedim bazen insan konuşcak birini arıyor bacımsular 🥲🌸🫂 sizler ne durumdasınız