Nur1290 Devlet hastanesi takipliyim 38+4′üm çatı muayenesi yapılmadı yapılmaması problem mi gerekli mi yada yaptırmayan var mı ben de unuttum söylemeyi haftaya 39+5′te kontrolüm var tekrar doğum olmazsa tabii 🤣
hilalcansu Devlet zaten sezeryan yapılması gereken bir dogumu bile normale zorladıgı icin yapmamıs olabilir doğuracağınız gün bakar