wind mucizesavasci Canım ilk hamileliğimin öncesinde de sonrasında da ciddi derecede reflüm vardı. Su içemiyordum gerçekten çok kötüydüm. İki önerim var sabah aç karnına bir tatlı kaşığı tahin ye. Miden ağrımaya başladığında da vanilyalı kaymaklı dondurma ye anında kesiyor yanmayı. Süt içme laktoz daha beter yapar
ikincibebek2 mucizesavasci benimde çok oldu 34 haftaya kadar hep mide yanmasıyla savaştım gaviscon şurupta bı işe yaramadı Doktorum son kontrolde mide koruyucu verdi ondan sonra rahatladım
emineuc Doktorlar gaviscon şurup öneriyorlar. Ben soğuk süt içiyorum, muz yiyorum, tek lokma ekmek atıyorum ağzıma. Gece yatmadan iki saat öncesinde de yemeği kesiyorum. Yoğurt da iyi geliyor ☺️
mucizesavasci emineuc çok teşekkür ederim yorumun için gavisgon alacagım geceleyin de yemek yemeden yatıyorum genel olarak ama sabahtan mide yanması başladı iki gündür ve cidden zorluyor dondurma yedim fayda etmedi yanıyor içim 🥲🔥
Ziyangillerrr_ mucizesavasci maalesef 31 haftalığım denemediğim şey kalmadı gece yarı oturur şekilde yatıyorum midemden boğazıma doğru lav çıkıyormuş gibi oluyor sanki midemde magma var öyle kötü oluyorum. Sabahları kalkınca direkt buz gibi salatalık yiyorum 2-3 saat götürüyor. Gaviscon kullandım gastren duo kullandım gastren duo çok iyi geldi arada sodalı ayran içiyorum oda iyi geliyor.
mucizesavasci Ziyangillerrr_ çok teşekkür ederim şuan gavisgon içtim ve çok rahatladım inşallah ilerlemez 🥹