Tabi her doktorun görüşüne saygım var yanlış anlaşılmasın onlardan iyi bilecek değilim. Öncelikle hijyen sorunu oluyor ne kadar dezenfekte etseniz de tek başlık kullanılıyor en önemli sebep bu. Hamilelikte hormonlar çok aktif biliyorsunuz işlem yapsanız da netice almanız çok zor. Seanslarınızı emzirmeden sonra kullansanız sizin daha faydanıza olur diye düşündüm, kendim çalışırken de hamilelere işlem yapmıyordum olası durumlardan ötürü ☺️