efecansu benim ikizoldu amaikiz gebelik çok riskli haberinizolsun normal gebelik gbi değil yüksek tansiyon oldgu halde ilk günlerde tansyonum 8/5 oldu kalklmadim yerinden hasthnye yatrdilar mide bulntsi halsz iki katı oluyo çünkü iki kati kan pomplniyomus dogumda çok riskli dediler ikiz gebelik herzamn risk dedi Dr um yüksek tansiyonun var istersen aldır dediler doğumda masada kalirsi. ben kiymadim ama onlar ve i birakti🥺