Arkadaşlar merhaba herkese bugün asırı koşuşturmalı bir gün oldu öyle böyle değil hatta bir ara hafif koşuyordum öyle gerekti fakat göbekte ne agrı ne sızı 11 haftalıgım bir an hamile oldugumu unuttum acaba birşey olmuşmudur vicdan azabı çekiyorum ama olsa karnım kasık agrısı felan olurdu degilmi