kizlar selam💕 ben net bilgi bulamadigim icin bilgi vermek amacli paylasmak istedim. Benim gibi paronaya hamileler icin tavsiyedir😂 Saglik ocagindaki ebe hicbir sakincasi zarari yok dedi ama siz mutlaka doktorunuza danisin. 17. haftadan sonra sesi net duymaya basladim kalp atisini bulmak biraz zaman aliyor hemen paniklememek lazim. ayrica ben ultrason jeli gelene kadar her seyle denedim. aleo vera, bebe yagi vs hicbiri tam ise yaramiyor ilk geldiginde bosa panikledim. cihazi alirsaniz mutlaka jelle birlikte alin jel gercekten iletkenlihi sagliuor. ben 4-5 gunde bir kalp atisini duyar duymaz kapatiyorum. her gun kullanmiyorum. bir de ustundeki sayilara takilmamak lazim. ses yazidan once geliyor. sesi takip edin. sesi yakaladiktan 5-10 sn sonra kalp atis sayilari cikiyor ozellikle erken haftalarda kalp atisi genelde genital bolgeye yakin aliniyor 🌸 bilgi amaclidiiirrr🌸🌸 herkese booool sakinlikli, tevekkullu gebelik diliyorum😂