Merhabalar herkese 🌸
Hanımlar an itibari ile 34+2 oldum. Bugün doktoruma perine masajı için mesaj atıp sordum ne zaman başlamalıyım diye fakat doktorum o bölgede kanlanmayı arttırdığı için doğum sırasında kanama çok oluyor o yüzden yapmayalım ben önermiyorum dedi.Benimde aklıma takıldı acaba direkt kesi olayına mı girecek neden kanama olsun ki diye. Doktoru perine masajını önermeyen var mı aranızda?