Merhaba, en son doktora bir hafta önce gittim, bebeğin başı aşağıdaydı ve her şey normal denildi. O zamana kadar hareketlerini daha çok kaburgalarımda hissediyordum. Dün bir anda sola doğru toplandı gibi oldu, sanırım pozisyon değiştirdi. Şimdi ise tekme gibi belirgin hareketler yerine daha çok içten alt karin, hafif dalgalanma şeklinde hissediyorum, dışarıdan da çok belirgin değil.
Bu şekilde hareketlerin yerinin ve hissinin değişmesi normal mi? Bu haftalarda yaşayan var mı?