annelikoo Kızlar varmı bu doktor baya iyi diyebileceğiniz necati hocaya aldım ama randevu bulunmuyor bide çok dolu oluyor diye duydum onun haricinde başka var mıı
Fatmanur12345 annelikoo Necati hoca bas tacı ya son haftalarsa randevu almanı istemiyor kendisi de sabah gel diyor
Fatmanur12345 annelikoo çok çok iyi asiri samimi detaylı bakıyor aklında bir soru bırakamıyor sormana gerek kalmıyor hepsini söylüyor zaten bende sonlara doğru gittim doğumumda irada oldu çok memnunum eminim sizde memnun olursunuz 🥰
annelikoo Fatmanur12345 ayy inşallah canım ben ilk doğumu orda yaptım da o hocaya gitmemiştim ilk defa aldım 30 nisana bulabildim onuda inşallah bakalım 🥰
egeemomms annelikoo Fatma ve Yeliz hocada iyidir ama Necati hocayı tek geçerim. 1 kere muayene olma şansım oldu mükemmel bi doktor gerçekten
annelikoo egeemomms ozaman necati hocadan devam edeyim inşallah yeliz hocayı buldukça ona da alırım 🥰