zynprkc ben de anlam veremiyodum hala da veremiyorum biçok kişiye ,çünkü sebepsiz doğuruyolar ,mesela benm 3 çocuğm var ,çocuk sevmezdm ilk çocuktan snra asla doğurmam dedm sonrasınds iki tane daha doğurdm ,bazen 4. Geliyor aklıma ,çocuk sevmeye başladm ya da alıştım evde çocuk hoşuma gidiyo olursa 5,6 da doğururum bnce 😂 mesela benm sebebim çocuk sevgisi ,diğer isteyen ,doğuranları bilemem,bi de şu dıurum var ben tekim hiç kardeşm yok bu yüzden çocuklarm bu duyguyu yaşasın kardeşleri olsun isterm kalabalık aile severm