vanilya_kokusu_ Kızlar bunu yaşayan varmı ilaç vs kullandınız mı bugün kan alındı benden doğum sonrası düşük kan çıktı bende sağlık ocağı aradı bugün dedi gelip tekrar kan vermeniz gerekiyor 34 gün oldu doğum yapaılı
semahayall vanilya_kokusu_ yaşamayan var mı diye sorman gerekiyordu 😆 tabiki de doğum sonrası kansızlık olacak , sezeryanda olsa normal de olsa bir sürü kan gidiyor vücuttan
0925 vanilya_kokusu_ demir ve kan ilacı kullanmanız gerekir Bn dogumdan sonra kanım 8 e düşmüş kanamalı bir doğum olmuş evde iki kez bayıldım ilaci sonradan kullandım düzeldi
vanilya_kokusu_ eslem2121 aşkım sanki hemşire 9.2 dedi hemoglobin gene kan alındı bugün resmen damarm yoktu hamilelikte hiç öyle olmadı ilaçmi kulaniyorsyn askim
vanilya_kokusu_ semahayall oda doğru valla 🤣 sezeryan di benimki aslında benim sormak istediğim şu ilaç kullanıp düzene giren varmı🤣
semahayall vanilya_kokusu_ ilacın dan kalitelisini almak lazım ya , ilk doğumda bende bilmiyordum , devletin karşıladığını aldım kullandım ama bu sefer direk sidefer alacağım , en güçlüsü iyisi Sidefer , sizede tavsiye ederim , ücretli ama etkili
vanilya_kokusu_ 0925 Demir tek verdiler onu da doğru dürüst kulanmadim bugün sonuçtan sonra gene verecek kesin tam düzenli kulanacam valla alarm kurarım gerekirse
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ bende de var da normal bana elinde kalan ilaçlara vitaminlere devam et dedi kan ilacı da var içlerinde
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ ben demir tek aldım onuda içmeyi unutuyorum ya 🥺 düzensiz içiyorum resmen
gunes866_ vanilya_kokusu_ genelde oluyor ilaç kullandıgım zaman çok iyi oluyorum kullanmıyorum bazen unutmuyorum hemen fark ediliyor elim ayagım boşa düşüyor birde kalkınca yerimden düşmek gibi oluyorum yada karıncalanma oluyor vücudumda
vanilya_kokusu_ gunes866_ Evet evet benimde öyle oluyor zaten tahmin ettim valla dedim kesin demir düşmüş bide kanlar aslında ilaçlarınımizi bikac ay düzenli kulansak geçecek de işte unutuyoruz
gunes866_ vanilya_kokusu_ aynen kullansam belki düzene gircek ama bende bi süre sonra ilaç reddi oluyor sıkılıyorum kullanmak istemiyorum
Eso66 vanilya_kokusu_ Benimde sezeryandna sonra 8 falandı ilac kullandım düzenli beslendim geçti şükür ama ilacı bıraksam düşer yani kadınların malesef geneli bence kansız😅