Adetim olmadığım gün idrar testi yaptım pozitifti hemn gidip kan verdim 89 çıktı iki gün sonra 189 çıktı
5 gün sonra keseye bakilacakto 5. Haftada kese gözükmedi tekrar betaya bakmak istedi doktor 139a düşmüş benim gbi bu durumu yaşayan var mı kimyasal gebelik deniyor .