Bugün doktor kontrolüm vardı. 1545 gr 41 cm olmuş Benım kız. Herseyimiz normal sıkıntı yok. Olması gereken doğum tarihimiz 30 Hazirandı, fakat doktorumuz şeker yüzünden 40. Haftayı beklemeyiz dedi. Büyük ihtimal 38. Haftalarda doğum olacak gibi. Doğum çantanı hazırladedi. Sizde son durumlar nedir?